Follow | Dashboard


Hye, my name is sitti mariam

currently study at polytechnic kota kinabalu

saya post apa yang saya fikir
Entry |



Holla ~ lama suda x update blog kan. hehhe . meh sini. aku ada cer sket . nda banyak ba, sket ja. hoho . mau cerita la kan, gambar di atas tu kan gambar aku dengan sheryl. heheh . 
aku x tau, tapi aku suka gambar ne . sebab apa ? aku pun xtau lah. hehe .


oh yaa ~ masa baru2 ne kan aku jumpa dia dengan bayrll ba, itu la first time kami jumpa 3 orang lepas 3 tahun x jumpa. heheh. dan mau tau apa paling best nya ? even kami lama x jumpa kan, mcm nothing happen ne. langsung tiada awkward . ketawa berabis lagi banyak. hahahha. aku suka kawan dengan dia and bayrll. sebab apa ? entah lah. mungkin sebab kami x pernah bergaduh pun langsung kan. hehe.. itu yg buat kami rapat gila lepas tuh kami jenis yg share everything apa yg kami pikir. tiada yg simpan dalam hati ne. haha .

aku sedih sebenarnya ~ ya la, 2 tahun aku xjumpa dia dan baru jumpa dia this year. lepas tu dia lagi mau fly pegi russia. hoho . sedih nya. kalau setakat dalam malaysia ne aku boleh terima lagi sebab kan kalau cuti dia tetap pulang sabah kan ? hehe. ini jauh nyaaaa -,- terus aku rasa sedih ne, ya la, even kami lama x jumpa pun kami xpernah lost contact even once pun. kami selalu texting. gossip and semua nya la ba. sebab ? entah lah . hahha. sebab best kawan sama dia. 

she's the one that i can texting the one whole day without getting bored. burst out my laugh and everything. dia nampak ja sombong tapi dia x sombong actually. kalau ngam di hati nya, cepat la dia masuk. kalau nda, nda la ba tuh. hahaha . 

lagi satu kan, dia ne jenis yg xpandai tunjukkan perasaan sayang dia terhadap kawan dia. tapi aku lebih biasa begini asal tau yg kami saling menyanyangi antara satu sama lain. heh ~

::: sheryl if you said " you wouldn`t trade us for anything" and then i said "i would never stop saying you are bestfriend" . heheh :D
teeheee ~ xoxo sheryl . take care there. jan lupa kami k :* aku sayang kau :)

Older post