Follow | Dashboard


Hye, my name is sitti mariam

currently study at polytechnic kota kinabalu

saya post apa yang saya fikir
Entry |

semua cerita kita
assalamualaikum w.b.t 
hari ne, genap 3 hari semua umat islam menyambut bulan ramadhan yang mulia. 
well, seperti biasa di bulan ini semua orang berlumba-lumba untuk meningkatkan semua amal ibadah kita . mudah - mudahan semua amal ibadah kita di terima oleh Allah . 
in shaa Allah . 

dan, telah genap sebulan seminggu aku berpractikal di jabatan akauntan .
masih berusaha tabah untuk terima hakikat bahawa tiada elaun akan di terima sepanjang tempoh kami berpractical di sana . hahahaha . yang penting itu ilmu .  konon . haha 

so, sini aku adalah sikit benda untuk di kongsi . 
hari ahad lalu, unexpected meeting antara kami semua . 
dalam jam 5 begitu, mimin call aku suruh turun bandar, ada dorank mizan, syam, and baiazid katanyerr .
percaya atau tidak aku sangat malas untuk turun bandar sebab sudah terlalu lewaaaattttt 
dan aku tiada bawa kereta masa itu . huh ~
disebabkan dengan ugutan "tidak turun bandar, kita putus kawan"
maka, dengan itu . saya turun lah juga bandar . 

agak nervous di situ sebab lama tidak jumpa dengan mizan and baiazid . 
actually, aku malas jumpa dia . sudah la kami ada selisih faham baru-2 ne adn bolehnya dia buat-2 tidak tahu . 
entah kenapa, datang ja c baiazid tu aku ada satu perasaan menyampah tahap gila babun ,
sebabnyaa , aku rasa dia sendiri tau sebabnya . (lain kali tidak perlu menipu)
sepanjang perjalanan tu, ringan sangat hati and mulut ne mau menyindir, tapi aku pula tersaiko dengan kata-kata romantikanya  itu . tolong lah, kalau aku ingat balik, aku mau muntah . 
tolong lah yaa , benda yang berlalu biarkan ia berlalu .
no hard feeling bebeh.
once kita kawan, selamanya kita kawan .
tidak perlu lah berlakon begitu macam kita di zaman sekolah .
aku penat mau bergaduh dengan kau, penat. 
aku hanya mampu tersenyum, in fact dalam hati aku. 
Allah ja tahu betapa aku terseksa dengan perjumpaan itu . 
apa-2 pun, thanks for invite and thanks for the moment . 
i do appreciate it .

Older post / Newer post