Follow | Dashboard


Hye, my name is sitti mariam

currently study at polytechnic kota kinabalu

saya post apa yang saya fikir
Entry |

old friend, old memory, and old day that i really miss

ini gambar kami yang paling last sebelum kami habis form 5. 
old friend, old memory that i used to remember and i miss. 

nama lelaki itu adalah fred lee . 
aku pun tidak tau lah kenapa suddenly aku rindu ne anak .
mungkin sebab baru-2 ne aku mimpi dia kali kann ? hahah 
wajar juga lah aku rindu dia ne, sebab lepas ja habis sekolah tuh kami teda jumpa sudah . 
contact seja ada . 
and last kami on call , 2 years ago maybe . 

sudah lah 3 tahun tidak jumpa, sekarang lost contact sudah sejak dia d******t . heheh .
fred, where ever you are, where you`ve been . aku sentiasa rindukan kan kau and all the best in your life. harap kau tidak lupa aku :')

rahsia kau di tangan aku okay. hahah. teda lah, rahsia zaman sekolah, just let it be . 
come on, sekrang kita sudah 20, ada kehidupan masing-2 kann . 
so, what happens di masa lalu, just let it be.
kita move on saja . and i always hope SOMEDAY i will meet you . 
aku rindu kauu sejak kau masuk dalam mimpi aku. hahah 
tidak mimpi pun, aku tetap rindu kau jugaa . 
kita kan kawan ? hehe . 
take care of yourself, tidak kira di mana kau berada . 

#hanya gambar masa persekolahan saja banyak . heheh. aku harap kau dapat baca ne.
tapi kalau kau baca, mesti kau ketawa kan sebab kau gilaa . heheh . 

aku rindu kau selalu cakap begini
fernando torres + david villa = frednando torres .

ihhhhh, aku rindu kauuu :'( macam mau menangis pula ne -,- 

#oklah. xoxo . publish :p



Older post / Newer post