Follow | Dashboard


Hye, my name is sitti mariam

currently study at polytechnic kota kinabalu

saya post apa yang saya fikir
Entry |


cuti semakin sedikit . 
cissss ~,~
unlike this feeling very much .aku lebih rela masuk poli dari latihan industri ne .
nebess tahu . adedeh . kemarin, bestie aku c li yan sudah balik kl .lusa, seorang lagi balik kk untuk li . eee, sunyi la aku kalau begini . uwaa :'(belum lagi berjauhan semua, aku rindu sudaaa .kenapa lah mau praktikal pun jauh-2 baa .nda faham betul aku .err, next week lagi tu praktikal .sangat lah tidak sedia mental dan physical .garang ka kakak-2 sana tuh . boleh kah aku cuti raya nanti seminggu ? hahah *cuti deluan di pkir
*p/s : bulan ramadhan semakin menghampiri . sekarang berada di bulan syaabaan         jom sama-2 tingkatkan amal ibadah kita . inshaa Allah :)

Older post / Newer post