Follow | Dashboard


Hye, my name is sitti mariam

currently study at polytechnic kota kinabalu

saya post apa yang saya fikir
Entry |

Assalamualaikum w.b.t 
okay, genap lah seminggu sudah aku berpraktikal.
Not bad lah, tapi seriously aku mau muntah sudah tengok baucar2 spr ne. Hahhaha.
Heh ~ by the way . 
saya rindu kawan2 saya tauuu.
bila lagi boleh berjumpaaa. Raya lah jawab nya baru dapat jumpa lagiiii. Huhu ~

Lagi satu kannn. 
Persoalaann yang ada di minda ne.
Wajarkah memutuskan hubungan ukhuwah yang sudah lama terjalin hanya di sebabkan kehadiran orang baru dalam hidup kau ? 
Kalau itu adalah wajar, maka dengan ini aku undur diri dalam hubungan ukhuwah ini. 
Kalau kau sendiri menolak untuk mempertahakan hubungan ne, apa lah daya ku untuk mempertahakan pula ? 



#nampak tabah sebenarnya tidak adalah aku .
Mungkin di luar aku nampak tabah, tapi aku tidak lah setabah mana. 
Itu lah hakikatnyaaa. Kadang2 diri ini rapuh juga dalam meneruskan langkahh. Huh ~

Older post / Newer post