Follow | Dashboard


Hye, my name is sitti mariam

currently study at polytechnic kota kinabalu

saya post apa yang saya fikir
Entry |

running man






RUNNING MAN ~ heh .
seperti yang di janjikan aku akan cerita pasal running man . 
aku tau aku agak ketinggalan untuk post apa-2 mengenai running man. baru ketagih . hahahha 
btw, let me introduce you about them 




YOO JAE SUK .
so, dia ini adalah yoo jae suk. dia ne actually Nation MC , macam c aznil jugaa .
dia ne sporting habis, and dia paling suka kacau si gwang soo lah. haha .



this is ji suk jin also known as big nose . 
I dont know what I want to story about him sebab aku nda berapa minat dia . hahah
yang penting, dia adalah orang paling tertua dalam running man and selalu kalah dalam apa pun dia buat terutama hide and seek lah. hahha 



LEE KWANG SOO 
aku natau apa yang orang nampak sama dia ne actually. banyak yg minat dia ne . hahah
dia ne pelakon tapi in real life dia ne macam budu-2 . betrayer adalah sifat dia dalam running man. always come out with bad idea and betrayer the others is his favourite. hahah . 



KIM JONG KOOK 
aku natau lah ne dia handsome ka ? hahha . bagi aku dia ne just good looking . not handsome . biasa-2 seja. 
badan tough. minat dengan gym . and dia ne selalu macam leader dalam apa team pun . and almost orang yang team up dengan dia mesti dengar cakap dia . but, somehow dia ne lucu jugaa . hahaa .



HA DONG HOON also known as HAHA
i like his character much. kaki psycho number satu. dia ne pun kadang-2 betrayer jugaa . haha 
tapi dia ne gila-2. selalu di ejek mengenai ketinggian dia and suka usha-2 semua female guest. i do like him .



KANG GARY aka GALLY-2 
haihhh. hahha . i like this guy the most . aku suka dia ne sebab bagi aku dia ne walaupun tidak sekacak lelaki lain but he has his own originality. dia selalu cool . and dia ne kelakar, caring too much with her monday girlfriend ( i hope they gonna be real couple) . i dont know but i just like him. dia ne pemalu, tapi dalam malu dia, dia selalu confess his feeling with ji hyo. entah dalam skrip atau tidak but its look real 
and dia ne ROMANTIK okae kalah zayn hakimi.hahaha


SONG JI HYO 
aku suka dia sebab dia cantik. hahah . dia natural beaty. teda make up pun still cantik sebab dia cantik lahh . hahah . lagi satu, sebab dia ne monday couple sama c kang gary . aku suka tengok dorank dua. padan ne . hahah . harap-2 lah betul kannn . heh ~ dia cantik, comel and selalu buat muka blur if she does not sure about something . tidak control ayu and aku just suka dia . hee 


so, bagi siapa-siapa yang belum tengok lagi running man. tengok lah k ?
sangat menghiburkan hati. lagi-2 siapa yang dekat exam tu lagi aku syorkan tengok sebab bikin release tension . hahah . tapi, be careful sebab ne bikin addict jugaa . i just love them all . kalau ada kurang satu orang dalam episode , macam tidak cukup umphhhh . hahah . tengok k, jangan tak tengok . this is much fun than any variety showa yang ada di dunia ne. 

Older post / Newer post