Follow | Dashboard


Hye, my name is sitti mariam

currently study at polytechnic kota kinabalu

saya post apa yang saya fikir
Entry |

dulu
dulu, duu mungkin aku pernah sukakan kau.
dulu mungkin aku pernah sayangkan kau
dulu mungkin kau adalah satu-satunya lelaki yang aku sayang .
tapi, itu semua dulu .

sekarang, bukan masanya untuk bermain dengan hati
sekarang tiba masanya untuk aku melakukan perubahan diri
sekarang tiba masanya untuk aku belajar bersungguh-sungguh untuk dapat kerja yang bagus
sekarang tiba masanya aku untuk move on dan lupakan segala-galanya .

sampai masa, andai itu jodoh kita.
sejauh mana kita cuba untuk menolaknya, sejauh mana kita cuba untuk berlari, kalau itu memang jodoh yang di tetapkan oleh Allah, maka itu adalah jodoh kita .
tapi, kalau dia bukan jodoh kita. sekerap mana kita untuk mencuba , kalau bukan dia jodoh kita.
benda tu tetap tidak akan terjadi kan.

so, just let it happen. in shaa Allah, kalau jodoh dah sampai, Allah akan permudahkan semuanyaa .
kadang-2, kita perlukan perubahan ke arah kebaikan dalam menyiapkan diri kita untuk melangkah ke depan . solat jangan tinggal dalam misi untuk melalukakan perubahan. in shaa Allah, Allah akan permudahkan semuanya  . in shaa ALLAH .



Older post / Newer post