Follow | Dashboard


Hye, my name is sitti mariam

currently study at polytechnic kota kinabalu

saya post apa yang saya fikir
Entry |

cuti semester
cuti semester kali ne sangat awesome okay . hehehe 
eh, lupa pula. Assalamualaikum dulu lahh . heheh 
err, since banyak yang antara kami yang sedang cuti , lepasan stpm, lepasan matriks and ada yang bakal jadi pilot . ehemm . orang yang boleh di bodek lah ne . hehehe

so, kami pun plan lah macam2 manfaatkan setiap masa yang ada untuk bersama 
esehhh. hahha . tidak lah, kalau di politeknik sekalipun ,
kami jarang berkumpul macam begini di sebabkan sibuk dengan semua assignment kann .
alhamdulillah, lepas sekolah ne hubungan kami makin akrab la pula kann .
banyak gambar yang mau di upload ne . meh-2 tengok .




ne masa malam kami pegi fun fair . mimin tidak dapat ikut . sedih juga lahh . hehe 


ne mimin sama bayrll kami pigi steamboat . hehe . 


sorry lah, malas mau rotate ne . hahah . sangat best okay malam tuh . walaupun kami tidak lah seramai mana tapi tetap bising jugaa baa . banyak perkara yang lucu yang sangat tidak boleh di lupakan . hehehe


heheh. masa ne kami dari sekolah lepas dari sambut hari guru . lepas tuh, terus stay-2 di bandar . 
baik kann kami . hahah . tidak ba, kami ne sangat rapat sama cikgu2 di sekolah kami sebab tu lah kami jadi baik. esehhh . hahahah

okay, lepas tuh . last week aku plan buat bbq di rumah aku lah . aku fikir mau buat sama genk adek aku tapi kami salah faham sebab adek aku fikir next friday . so, kawan2 aku ja lah yang datang . tapi, walau mcm mana pun tetap bergumbira juga dengan gelagat dorank yang gila-2 tuh . sangat syiok k. hahah 







okay-2 . actually banyak lagi ne gambar . tapi sorry lah kalau ada yang blur . heheh 
aku malas sangat nak upload . heheh . cukup lah sebagai simpanan dalam handphone aku. kih kih kih . 

okay nampak tak guitar yang kawan aku pegang tuh ?
mereka-mereka yang pandai main guitar tuh asyik lah bergilir-2 memetik gitar itu 
guitar tu sebenarnya adek aku punya dorank pinjam untuk memeriahkan bbq kami . hehehe .
kami yang tidak tahu main guitar ne hanya mampu untuk menyanyi saja lahh . hahah . mujur lah malam tuh tidak hujan . hahah . 
kami start dari jam 6 lebih macam tuh lahh, heheh .. yang lelaku datang selepas maghrib sebab menunaikan kewajipan sebagai seorang muslim dulu . heheh 
banyak menu kami . hahah . dan kami tersangat-2 lah kenyang .
antaranya adalah kepak ayam ( paling wajib kalau bbq ) , sausage, sotong, ikan .
lepas tuh, as a desert aku ada buat salad buah and agar-2 . 

start dari jam 7 sampai entah jam berapa, setelah kami semua kekenyangan . lalu timbul lah pula idea c mawi untuk main game bagi menghabiskan masa . heheh . 
lepas tuh, kami mula lah duduk mengelilingi meja dan game yang aku cadangkan adalah sambung - sambung lagu . tau dak mcm mana tuh ? heheh . siapa yang tak berjaya menyambung lirik yang seterusnya di kira kalah dan sebagai hukumannya kenalah jawab soalan yang di lontarkan sejujurnya . hahaha . ini sangat lucu okay . hahhaha 

first round , kami main . c mas yang kena tapi bila di tanya soalan oleh c syam . senang ja 

syam : mas, kau sihat ?
mas : sihat . simple kann . hahah 

and the 2nd round began, and aku yang kena pula . ciss . dan soalan yang dorank bagi memang lah sangat bombastik . hahah . 

mas : aku ada soalan .
aku : apa ?
mas : dulu, masa sekolah kau kan ada perasaan sama c baiazid . jadi, sekarang ne kau masih ada perasaan sama dia lagi atau tidak . 
aku : *bom atom jatuh* hahah . jawapan aku TIDAK ~! hahah .

banyak lagi lah soalan yang memang mengenakan member sendiri . hahahah. sangat lucu . seolah-olah kami kembali ke alam sekolah kembali . soalan paling lucu , kau pernah tengok blue kah ? haha. tapi bukan di tujukan untuk aku . untuk kawan lelaki aku lah a.k.a bakal pilot kami. hehhe .

soalan kedua yang aku kena tembak pula . adalah . 
kalau kau di beri pilihan, antara 3 lelaki ne mana satu kau pilih 
baiazid, fred atau hamizan ( classmates aku semua )
aku pun dengan slumbernya cakap aku pilih fred sebab dia baikk . 
hehe  ~ aww, terus rindu aku sama ne anak tauuu . dia bestie aku :)

nyanyi punya nyanyi tidak sedar jam 11 lebih suda, kawan perempuan aku kena call suda oleh parents dorank . hahah . kemas punya kemas . jam 12 juga baru habis . apa-2 pun, aku sangat happy malam tuh . heheh . harap kita boleh terus begini  . aminnn 
  


Older post / Newer post