Follow | Dashboard


Hye, my name is sitti mariam

currently study at polytechnic kota kinabalu

saya post apa yang saya fikir
Entry |

28.05.2013
Alhamdulillah ~
segala penat lelah rasa berbaloi sangat-2 
rasa tidak sia-2, korbankan waktu tidur, rehat dan sebagainya .
walaupun target aku tidak sampai tapi aku bersyukur sangat-2 .
nampak sangat peningkatan aku walaupun bukan pada pointer semata-mata
financial aku sudah berganjak dari C ke B . tidak lagi statik di C seja .
aku kecewa lah sebab agama aku B, hahha . tapi bersyukur lah sebab dia tidak kasih carry aku kann. 
heheh . 
aku happy sangat-2, Allah yang tahu betapa happynya aku.
masa sem 1 and sem 2 time check result aku tidak lah segementar ini .
sampai aku tidur pun, sejam - sejam terbangun sudah jam 10 kah ?
huh . alhamdulillah  doa + tawakal + usaha . inshaa Allah. 
thanks sesangat dengan semua lecturer yang pernah ajar aku dari sem 1 lagi 
thanks juga sama miss masraya sebab selalu bagi banyak exercise and selalu push kami untuk buat semua
thanks juga sama puan siti safurah sebab selalu sindir kami di kelas kalau lalai .
thanks juga sama miss barbara berbaloi aku menangis untuk buat tu presentation. hahahha
thanks for everything lah . thanks juga sama kawan-2 yang sudi ajar aku yang lambat tangkap ne tapi bukan semua lahhh . hehehe . 
thanks everyoneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .
kita jumpa sem 5 k ?
inshaa Allah 
rindu sudah sama kamuuuu :')
xoxo . dat C forever kayyy . hahahha .
kalau c pina yang baca ne, mesti dia ketawa berabis . hahahah

Older post / Newer post