Follow | Dashboard


Hye, my name is sitti mariam

currently study at polytechnic kota kinabalu

saya post apa yang saya fikir
Entry |

setia hujung nyawa
assalamualaikum, actually dari hari tu lagi aku mau update pasal setia hujung nyawa ne. and baru hari ini ada kesempatan untuk update tentang cerita tu . Well, macam yang kita semua tau yang drama tu di adaptasi dari sebuah cerita novel. aku yang kaki novel pun belum kesampaian lagi untuk membaca tu novel . heheh . 


 Ne lah hero and heroin drama ne. handsome kan lelaki ne ? hehehhe 

this is another actor lah. Iqram nama lelaki tu. dia pun handsome jugaa. heheh

 but, seriously . this man damn romantic person . so sweet . 


seriously, lakonan hero and heroin di dalam ne sangat menyentuh hati. sangat romantik dan membuai perasaan. hehhe. aku harap aku akan dapat suami yang romantik and caring begini juga. hahahahah :D *joke* kalau dapat pun apa salahnyaa. hahahah

Older post / Newer post