Follow | Dashboard


Hye, my name is sitti mariam

currently study at polytechnic kota kinabalu

saya post apa yang saya fikir
Entry |

komitmen sana sini
Assalamualaikum :)
hye, start sem 3 ne kan banyak betul aku ikut aktiviti ne . 
first club JP stands for Jabatan Perdagangan lerhhh. heheh 
actually, aku start follow this club since last sem lagi tapi di sebabkan oleh beberapa manusia yang agak tidak normal, aku pun menyampah ikut this club .
but, sem ne. seriously, club ne memang happening gila. entah kenapa aku rasa aku addict sama ne club. hehe
maybe sebab banyak activiti, every week pun ada activity kann . heh ~ 

okay,dalam club JP ne aku termasuk dalam group hijau yang akan handle untuk malam JP. dan bermula lah minggu yang amat2 sibuk buat group kami. I hope we can do our best for this programme. sehh, semangat la sangat. kalau nda menipu, teda juga aku buat apa-2. hahahha .

err,2nd pula aku ikut club multimedia crew. actually aku ikut ne sebab aku fikir ne ada more to photography rupanya lebih kepada technical. sabar ja lah. haha. aku rasa mau keluar juga dari club ne sebab penat kan dengan club yang lain lagii. tapi, bila difikirkan balik, bila lagi mau dapat ilmu tentang techinian ne kann ? eseshhhh. macam betul . hahahha.

3rd, aku ada ikut silat. aku ikut silat ne pun secara tidak sengaja ba ne. ikut2 kawan la katakannn. hahah. tapi, nda pa lah. apa jua bidang yang kita masuk tu di dalamnya semua ada ilmu. jangan lah anggap semua tu sebagai beban. bukan semua orang ada peluang untuk try semua ne kan ? sehhh, ayat ku ne. hahaha 

baiklah, macam agak panjang lah juga aku merapu kann . hahha . kbye. assalamualaikum :)

Older post / Newer post