Follow | Dashboard


Hye, my name is sitti mariam

currently study at polytechnic kota kinabalu

saya post apa yang saya fikir
Entry |

let it be.
hye . 
entah lah, aku pun natau mau tulis apa ne.
entah apa yang aku mau coretkan di sini
entah lah, buat masa ne. terlalu banyak yang ada dalam fikiran aku 
pasal assignment, kertas kerja yang entah approve entah tidak,
pasal kau, kau dan kau .
terlalu banyak. 
aku perlukan cuti untuk normalkan kembali yang tunggang langgang sekarang ne .
semua yang tidak stabil ne, sangatlah diperlukan. aku perlu cari di mana semangat aku 
di mana diri aku sebenar .
aku penat sebenarnya dengan semua ne.
entah lah, kadang-2 apa yang kita buat untuk semua untuk orang tu,
tapi dia langsung tidak pernah hargai 
aku tak minta semua tu, cukuplah sekadar menyedari yang aku ne wujud dalam hidup kau 
jangan la buat aku ne macam patung yang tiada perasaan.

p/s : mungkin aku kelihatan tabah, tapi sebenarnya tidak :)



Older post / Newer post