Follow | Dashboard


Hye, my name is sitti mariam

currently study at polytechnic kota kinabalu

saya post apa yang saya fikir
Entry |

apa lagi aku mau merepek di blog ne arh ?
aku pun natau lah. aku boring baa .
ermm . aku tau . *wink*
heh ~ lagi 10 hari start dari hari ne birthday aku. 
yes, im gonna be 20 at 12.02.2013.
insyaAllah, Alhamdulillah. masih di beri peluang untuk bernafas dan semoga di beri kesempatan untuk bertaubat kepada-Nya . insyaAllah .
banyak yang aku mau kali ne. 
kemahuan yang aku mau tu bukan terletak kepada material semata - mata 

aku harap : 
~ semoga aku di beri kekuatan dan ketabahan yang lebih untuk menempuhi hari-2 yang aku datang .
~ apa yang aku impikan akan tercapai walaupun agak sukar di laksanakan untuk sem ne iaitu dekan. siapa tak mahu jadi dekan woii ? 
~ banggakan kedua ibu bapa ku setelah apa yang mereka telah lakukan untuk aku selama ne 
~ aku tidak mau lah jadi anak yang hanya tahu menghabiskan duit ibu bapa tanpa beri dorank sedikit penghargaan . 

Mudah-mudahan apa yang apa aku harapkan ne dipermudahkan oleh Allah swt. insyaAllah, usaha itu perlu untuk mendapatkan kejayaan. pedulikan apa orang lain mau kata, suka hati dorank lah..

Older post / Newer post