Follow | Dashboard


Hye, my name is sitti mariam

currently study at polytechnic kota kinabalu

saya post apa yang saya fikir
Entry |

soft skill
i still remember that day.
Hari tu hari Selasa, kami ada class soft skill
Then, Miss cakap lah yang dia akan bagi tajuk untuk presentation next week
lepas tu, class pun heboh lah . besa lah, kalau sudah class majority semua perempuan kann.
bincang punya bincang, lepas tu aku tanya la

me : miss, siapa start dulu ?
miss : ikut matriks lah ?
me : okay ba miss kalau ikut matrik .

then, entah manusia mana tiba-2 cakap "Miss, dari belakang la start miss"
terus miss pun cakap, "okay, begini lah. kita start dari tengah"
aku pun terus arhh ?
dalam hati bilang "confirm nama aku ne"

terus , aku tanya miss lah .
miss, kalau dari tengah siapa lah first ?
SITTI MARIAM BTE BAHARUN .
do you know what happen after that ?
IM CRYING okay. hahah
memang agak lucu lah, aku terlalu terkejut, and aku tau kalau aku first aku takkan dapat present ikut apa yang aku plan. aku ne kan darah gemuruh.
miss terus speechless ne masa aku menangis, punya lah kurang asam.
dari aku sekolah rendah sampai sekolah menengah tidak pernah lah aku menangis dalam class
and THIS is the very first time. bikin malu aku saja ,
hahah.


Older post / Newer post