Follow | Dashboard


Hye, my name is sitti mariam

currently study at polytechnic kota kinabalu

saya post apa yang saya fikir
Entry |

kesedaran .
selepas aku mengetahui yang blog aku ini bukan aku sahaja yang boleh membaca nya.  seakan - akan private   la katakan. tapi, selepas seorang lelaki yang agak kurang asam ini bagitahu yang dia sudah baca semua isi belog aku ne. aku agak tergamam juga lah sebenarnya . kenapa antara banyak-2 orang, yang dia google aku ? i didnt expect anything okay. aku musykil juga actually . tapi, okay la kan kalau dia tau pun kan ? hahahha .
sekurang-2nya Akllah kurangkan rasa cinta aku ke dia kan ? dapat lah aku buka hati aku untuk orang lain dari berharap dengan dia yang belum tentu akan terima aku kan ? heh ~ bukan apa, kita ne berpijak di bumi yang nyata, kalau terjatuh pun tidak lah sakit mana kan, sekurang-2 nya kita sudah letakkan sasaran apa yang akan berlaku. malu ? memang malu. menyesal ? tidak lah, memang itu pun yang aku mau sampaikan actually kan cuma masa yang tidak mengizinkan.  


Older post / Newer post