Follow | Dashboard


Hye, my name is sitti mariam

currently study at polytechnic kota kinabalu

saya post apa yang saya fikir
Entry |

dalam hati ada taman
okay lah. by the end of this week kan. berakhir lah drama yang aku gila - gilakan tu. heh ~ drama ne yang di persembahkan oleh dua watak yang agak popular . Hero dia adalah Randy Pangalila, dan watak heroin dia adalah Elfira Loy. I dont why, but somehow i just like this drama so much. Rasa cute ja mereka ne kan ? heh ~ pendek kata, aku memang suka lah dengan drama ne. agak membuai perasaan .

  

Ne la drama yang aku suka gila tu. heh ~ suweet kan mereka.

See, how handsome he is . 

The fact that I still can't believe it, aku menangis okay masa tengok drama ne. sangat touched dengan lakonan mereka ne. suweet jaa . :) 

Older post / Newer post