Follow | Dashboard


Hye, my name is sitti mariam

currently study at polytechnic kota kinabalu

saya post apa yang saya fikir
Entry |

assalamualaikum w.b.t .
sebenarnya blog ne da lama .
tapi , saja padam post - possst yang terdahulu .
maacam yang orang selalu katakan ,
tutup buku lama , buka buku baru .
post - post yang terdahulu itu lebih menjurus terhadap diri aku dan pandangan peribadi aku terhadap sesetenga perkara .
tidak semua perkara kita boleh luahkan dengan orang kan ?
that`s why la , aku lebih banyak luahkan dalam blog saja .
bukan ka itu sudah memadai ?
lebih baek kita luahkan dalam blog berbanding dengan orang yang kita percaya sekalipun ,
walaupun blog ini tidak boleh mendengar atau memberi sebarang nasihat tapi sekurang - kurangnya beban yang aku tanggung itu berkurang sedikit demi sedikit .
aku hanya la manusia biasa ciptaan Allah s.w.t .
aku juga punya banyak kekurangan . aku tahu aku tidak sempurna
sebab itu aku belajar untuk memperbaiki diri untuk menjadi yang lebih baek :)


/ Newer post